Tuesday, November 23, 2010

ANWAR DAN PKR

image

MEMETIK DARI MALAYSIAKINI

Satu laporan 'kepincangan' pemilihan PKR, antaranya mendakwa terdapat "campurtangan serius" Datuk Seri Anwar Ibrahim kini tersebar di internet.

Menurut laporan yang disediakan oleh calon ketua Pemuda PKR (AMK) Badrul Hisham Shaharin bertarikh 18 November itu, Ketua PKR cabang Kota Marudu - disebut sebagai "Dr Jurin" - melaporkan bahawa Anwar 'mengarahkannya' memberikan sokongan dan menolak calon tertentu.

Kan aku dah cakap dulu…ada “udang”..klik di SINI...ada yang x nk percaya..bila dah kalah…alamak..kene bagitaw orang ni..supaya keputusan pengundian ditarik balik..hahaha..baik “check” balik..apa yang x kena dalam pemilihan PKR?

pertama…satu ahli satu undi, hanyalah menjemput jembalang masuk dalam PKR (isyam rais pnye statement)

kedua..sistem ini hanyalah menggalakkan pembelian undi oleh orang yang berkemampuan keatas pengundi..maka, calon yang miskin dan tawadu’ x payah nak bermimpi nak pegang jawatan walau anda mati untuk PKR…

ketiga..satu undi, satu ahli, masih lagi tidak releven buat masa sekarang kerana tidak ramai ahli PKR yang keluar mengundi

keempat…sistem ini hanya menggalakkan penipuan dalam kiraan undi seperti kes Azmin ali..ahli PKR 200..tapi mendapat undi 400..

kelima..aku nak gelak…kah3…hahahaha…hak3….

keenam…dah tamat…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...