Wednesday, October 20, 2010

KEMENTERIAN BELIA DAN SUKAN : SIAPA YANG LAYAK PILIH?

hensem x ??kah3...

Siapa sebenarnya gerangan menteri di kementerian belia dan sukan...ha..mamat yang tersenyum ni la..hehehe..aku xnk bgtaw nama dia..korang cari sendiri...

apa yang aku nk persoalan bukanlah soal kreadibaliti dia..tp tentang jawatan yang sedang di pegangnya..apa tugas menteri di kementerian ini? jwpnnya, urus pasal sukan2, samada di peringkat nasional, negeri, daerah mahupun antarabangsa apabila melibatkan atlet malaysia ke luar negara..secara umumnya begitulah definisi nya..

tapi, adakah anda bersetuju dengan pegangan jawatan ini melalui pemilihan oleh PM?

aku pun x pasti la setuju atau x..sebab kalau nk pilih sendiri, kene buat 1 lagi election melibatkan belia,anak muda dan remaja..hurmm..susah jgk.....sebab aku dapat taw yg ada sesetengah anak muda tidak berpuas hati dengan pilihan PM..katanya x remaja la..x kool la..ntah la..aku pun xtaw mcm mn..

soo. aku nk korang vote kt kolum sebelah..siapa yang layak pilih menteri di kementerian belia dan sukan..

p/s : majulah sukan untuk negara

1 comment:

  1. maaf.."poll" tgh problem..x boleh di letak lg buat masa skrg..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...