Friday, October 22, 2010

POLIS DIPERGUNA..ISLAM DIPERSENDA...

Hari ini dalam sejarah....hehehe
di masjid Ar-Rahman, UM hari ini bergema sahutan takbir mengagungkan kebesaran ALLAH..
namun itu yang hanya berlaku sebelum solat jumaat dan semasa solat...apa yang lainnya bila solat jumaat telah sempurna ditunaikan oleh jemaah..lain pula ceritanya..

Mahasiswa dan rakyat bersepakat, bersatu dan bertekad untuk terus memperjuangkan islam diluar masjid telah diperkosa...mereka berniat murni untuk membantah ISLAMIC FESYEN SHOW yang di sertai najib dan rosmah..namun, boneka UMNO-BN yakni polis lebih segera mencabul demokrasi di malaysia...

ahh....alangkah malunya aku berada di malaysia yang dikatakan kononnya islam terus diperkosa dengan ideologi zionisme...apa yang aku lihat pada hari ini sudah terbukti bahawa timur diterbalik menjadi budaya kafir, dan nampaknya islam di barat...orang islam sendiri semacam memperlekehkan islam..islam di kad pengenalan semata-mata..aku bukan hendak timbulkan sentimen agama antara rakyat islam dengan bukan islam..tetapi aku mengecam tindakan orang islam yang menghina islam..

aku x kisah kalau bukan islam membantah dan memerli islam kerana mungkin mereka tidak faham sepenuhnya tentang islam..it's ok..lgpn diorang ada agama sendiri...namun, kita, umat islam harus sedar bahawa yang menjatuhkan islam adalah muslim...

ini adalah agenda untuk memandulkan islam..1 MUTED MALAYSIA....

p/s : anak muda..bersiap sedia..hahaha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...