Thursday, October 14, 2010

1 MALAYSIA 3 PUNCA KUASA ELEKTRIK..hahaha

curi kat berita harian lagi..hahaha

ini ade kelakar..lepas aku emo n tacing giler2 ngn harga kereta proton...kali ni aku rasa nak gelak lak..hahaha..najib2....

Semalam dalam media massa, sapa yang dah lupa n xtaw pasal nuklear tu mari nak bagitaw balik..semalam, najib ni cakap dalam tempoh 10 tahun lagi malaysia akan ada pemprosesan nuklear untuk kegunaan tenaga elektrik...dan hari yang sama x silap aku, lantai sekolah runtuh..aku komen la..kalau lantai sekolah pun boleh roboh,longkang tersumbat, ni kalau tong uranium pecah, hancuss malaysia..n aku dah pesan kat member2 aku yang belajar kt oversea skrg..jgn balik malaysia,malaysia x selamat, n diorang cadang kt aku suh duk oversea...kalau fikirkan keselamatan aku sorang je..dah lama aku blah..tp rakyat miskin? nak diorang jd bahan api tuk bakar uranium? kah3...AKU SAYANG MALAYSIA..AKU BENCI PENGKHIANAT NEGARA..aku xkn tinggalkan malaysia...




hari lak dalam media...atok najib ni dah lupa pasal semalam..sebab dia dah nyanyuk..dia pegi lak lancar tenaga hijau...nk guna tenaga solar....hahaha..najib, hang lupa ka? semalam,hang ckap dah ada 8 tapak yang sesuai untuk bangunkan tenaga nuklear.kat mana tanah tu oii? mesti orang asli akan dihalau dari tanah kelahiran mereka..dipaksa duk bandar..hutan ditebang..itu ke cara tenaga hijau nak dibangunkan untuk projek hari ni?hahaha...

cukup la tipu rakyat..semalam janji nak buat loji nuklear dalam tempoh 10 tahun, hari ni cakap nak jadi hub tenaga hijau lak dalam tempoh 10 tahun..sempat ke? duit hutang sukan komonwel pun x abis bayar..rakyat nak pagi makan esok pun, kene susun duit syiling malam ni..bangang tol..selesaikan masalah kemiskinan dulu..jangan lak ko suruh TNB naikkan tarif elektrik dah..

p/s : diorang nak cari untung tuk kroni2...lepas ni SPRM makin banyak la keje...hahahaha..selamat bekerja SPRM...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...