Friday, October 15, 2010

TUHAN DAH TUNJUK...

yang ni utusan meloya punye..

baru je aku berdoa dan berharap kepada Allah dan aku ada tulis dalam blog sebelum ini supaya Allah bagi hidayah sket kat pemimpin bongkak supaya diorang sedar..n hari ni yes!!! ade dlm media bahawa GAS AMMONIA BOCOR!!!!!

woit najib!! ko nk berkhayal lg ke nk buat loji nuklear? loji bahan kimia kt Gurun pun boleh bocor...sampai 10 pelajar dan guru terpaksa ke hospital..nasib baik X MATI...macam mana kalau loji nuklear bocor? tong uranium pecah? ko igt tu tong gas dapur ke? tong gas dapur tu pn punya la berhemah keluarga aku jaga..bimbang meletop..sebab melibatkan nyawa..ni uranium kasi pecah negara..mgkn najib x penah belajar sains..ko sekolah mana dulu najib???

kalau macam ni la kerjanya, x perlu la nk bongkak jadi maju macam negara lain..buat acuan sndiri dalam memajukan masyarakat dan negara..wujudkan masyarakat sivil madani...demokrasikan negara..wujudkan pembudayaan ilmu..ramaikan pemikir..baru la boleh buat loji nuklear...klu x..ko suh jgk mat salleh2 kt seberang laut keje kat malaysia..aku nk rakyat malaysia keje..n tambah la sikit mat salleh supaya ada perkongsian ilmu..aku xnk jd mcm SAUBER PETRONAS F1 dulu..bape kerat je anak melayu keje lam prospek tu? bilang sebelah tgn pun, lebih jari lg dri anak melayu...

p/s : jangan rosakkan malaysia..aku sayangkan malaysia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...