Thursday, November 4, 2010

RASUAH : UMNO DAN PAS SAMA?

Pengarah pilihan raya PAS, Datuk Abdul Halim Abdul Rahman hari ini menafikan laporan Utusan Malaysia dan menjelaskan bahawa pemberian wang oleh menteri besar kepada sebilangan masyarakat Orang Asli yang diislamkannya sebenarnya adalah wang zakat dan bukannya rasuah seperti didakwa.

Katanya, beliau telah menyemak dengan setiausaha politik Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat untuk mendapatkan penjelasan sebenar berhubung isu itu. "Saya diberitahu ia adalah wang zakat. Tok Guru mengislamkan tiga Orang Asli ini dan bagi wang zakat. "Takkan zakat ini rasuah?" katanya dalam sidang media di markas jentera PAS di Gua Musang hari ini.


hahaha..SPR ni buta ke? Ketua SPR pernah x belajar agama kat sekolah dulu? ni mesti masa ustaza ajar agama ponteng kelas..dah sah..nik aziz bagi zakat dikatanya sogokan untuk pengundi..tp yg peliknya bila BN bagi janji tu..bagi ni...bg baju 1 malaysia,milo,susu..xde la pulak rahsuah..yg tu x nk siasat ke? maka keluar la ekor-ekor UMNO-BN ni..kononnya nak kuatkan sokongan bahawa wang zakat adalah rasuah...


hahaha..aku dah agak dah..mesti budak2 perkasam akan keluar taring..kah3...brehim mana? lama x berkokok..kah3..dah mati ke? x lama lg pilihanraya kecil pasir mas la pulak deh..orang perkasam buat parti sendiri..hahahaha..

sampai ada video...xnk caye?? ni dia...LINK...

SIAPA YANG SUKA RASUAH??? PARTI MANAKAH YANG PERNAH DIHARAMKAN KERANA POLITIK WANG?? AKU X NAK MENJAWAB..SEBAB ANDA YANG MENENTUKAN..

p/s : pas xnk upah ke aku sket..hahaha..aku tolong korang ni..bg la duit kopi..kah3...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...