Friday, November 5, 2010

WANITA TERTUA DIDUNIA MENINGGAL..PARTI TERTUA MEMERINTAH BILA LAGI?

POINTE-A-PITRE, Perancis 5 Nov. - Seorang wanita tempatan yang dinobatkan sebagai manusia tertua di dunia, Eugenie Blanchard meninggal dunia hari ini pada usia 114 tahun, kata jurucakap pihak berkuasa hari ini.

Beliau menghembuskan nafas terakhir di Hospital Saint-Barthelemy yang terletak di sebuah pulau kira-kira 250 kilometer dari utara Guadeloupe pada pukul 3 pagi waktu tempatan (pukul 7 malam semalam waktu Malaysia).

Beliau dilahirkan pada 16 Februari 1896 di Saint-Barthelemy.

Eugenie diiktiraf sebagai manusia tertua di dunia pada 4 Mei lalu selepas kematian penyandangnya ketika itu, iaitu seorang wanita warga Jepun, Kama Chinen yang meninggal dunia pada usia 115 tahun. - AFP


TU CERITA ORANG MATI...INI CERITA PARTI NAK MAMPUS..


ni cerita parti nak mati..semenjak merdeka hingga sekarang, UMNO masih lagi hidup namun sekarang sedang tenat...betapa sedihnya melihat parti diazab rakyat..pemimpinnya semakin parah dan sakit dengan pelbagai masalah dan rasuah..pernah parti ini koma dan tidak dapat diselamatkan apabila diharamkan oleh mahkamah kerana terlibat dengan politik wang..

sekarang parti ini sedang memakai topeng baru berupa anak dara cun walhal rakyat sudah tahu dia sudah menapouse..hahaha...x boleh mengandung lagi..siapa yang nak?..namun, dengan segala teknologi botox dan susuk...UMNO berjaya menghilangkan kedut di tangan iaitu dengan program JUARA RAKYAT..mengapa setelah 50 tahun lebih memerintan negara masih perlu program juara rakyat? kalau betul UMNO dihati rakyat..tidak lain dan tidak bukan, UMNO dah ditolak rakyat...terpaksa guna duit rakyat untuk kecantikan susuk tubuh..kah3...

kesian UMNO....hahaha





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...