Tuesday, November 9, 2010

PM MAKIN SEMBUH, KE SEMPUT??

Berita mangkhabarkan bahawa PM semakin sihat..dan penyakitnya adalah CHICKEN POX..anda percaya ke? aku mula2 percaya jugak..pastu rasa macam x nak percaya pulak..

mana x nye..kalau baca dalam malaysiakini..ada melapor kan beberapa doktor pakar merawat najib seorang..aku makin pelik..aku tengok orang lain kene chiken pox pergi klinik biasa je..dah la sekali pergi je..xde pulak nak buat rawatan susulan sampai berpuluh kali..satu lagi yang peliknya..xkn la tua2 baru nak kena chiken pox..aku rasa makin tertipu dengan media keparat ni..hurmmm....

jadi korang rasa ape penyakit pm ni?? sakit nak mati?? atau ada satu agenda baru yang cuba disorokkan kepada rakyat dengan mengaburinya tentang kesihatan pm..walhal sakit tentang penyakit ayam je...hahaha..n..aku x nampak pulak n terjumpa pulak video pasal najib sakit ni..yang ada gambar2 je..x boleh buat sidang media ke?hahaha..kan UMNO suka buat sidang media...

xpelah..kita tunggu je apa keputusannya..yang pasti..makin mencengkam kuasa rosmah semenjak najib sakit..

p/s : hidup rakyat!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...