Monday, November 8, 2010

SIAPA KATA PAS X BANTU MASA BANJIR?

mengapa perlu berlakon? adakah untuk menunjukkan sikap baik pada rakyat? ahh....rakyat mampu menilainya..setelah berhari-hari kedah banjir..baru hari ini kerajaan kedah menjelaskan tentang banjir..nampaknya banjir makin surut..hahaha

dan sekarang kita tengok apa yang orang pas di kedah bagi taw..

Exco kerajaan negeri, Datuk Phahrolrazi Zawawi berkata, soal kerajaan negeri tidak membantu mangsa banjir tidak berbangkit langsung di negeri ini."Yang menjadi masalah adalah media yang tidak membuat liputan untuk kerajaan negeri," kata beliau.


"Kerajaan negeri menyediakan bantuan untuk diagihkan kepada mangsa banjir termasuk sumbangan daripada PAS sendiri, wakil-wakil rakyat dan sumbangan orang ramai," kata Mahfuz.

"Media juga memberikan laporan yang tak betul. Kata tak ada pemimpin Pakatan Rakyat yang turun dan sebagainya. Media tak pernah pun ikut kita. Kita pun tak fikir waktu banjir ini nak panggil media, tak sempat nak tunggu media datang untuk kita redah kawasan banjir.

umno-bn ni memang suka panggil media..nak tolong pakcik lintas jalan pun kalau boleh nak panggil media..nak bagi taw bahawa baiknya UMNO sebab pimpin tgn org tua nk lintas jalan..PAS pernah ke buat? jangan buat liputan media yang menyebabkan orang barasa muak dengan kita..

apa yang penting..buat kerja dengan ikhlas..x perlu menunjuk bahawa kita kerajaan yang baik..kerana rakyat yang akan menilainya..dan mereka akan menghukum pada tiap kali pilihan raya...hahaha

p/s : jangan nak bodoh kan rakyat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...